مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-09سياسي

نمازخانه در تمامی اماکن تاریخی و  گردشگری استان کرمان ایجاد شود


مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به حضور گردشگران در ایام نوروز 1400 در این استان گفت: نمازخانه در تمامی اماکن تاریخی و  گردشگری استان کرمان ایجاد شود.

- ایسنا/کرمان مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به حضور گردشگران در ایام نوروز 1400 در این استان گفت: نمازخانه در تمامی اماکن تاریخی و  گردشگری استان کرمان ایجاد شود.

حجت الاسلام مهدی عربپور مدیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند ملت ایران گفت: ادارات و دستگاه های دولتی یکسری وظایف خصوصی و عمومی دارند و فراهم کردن زمینه برای انجام فرایض الهی جزو وظایف عمومی آنها به شمار می رود که باید گزارش عملکرد آن به صورت ماهانه از طریق سامانه سجاده به دستگاه مرتبط اطلاع رسانی شود.

او اظهار کرد: برای بازگزاری گزارشات در سامانه سجاده مدت زمان کوتاهی در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه در حال حاضر این سامانه به صورت شبانه روزی در اختیار دستگاه ها و نهادهای دولتی قرار گرفته است.

حجت الاسلام عربپور به بیانات امام علی(ع) در خصوص نماز اشاره کرد و گف: ایشان می فرمایند نماز باید پیشانی کار تو باشد که باید این فرمایش در اولویت کار کارکنان هر دستگاه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازخانه در تمامی اماکن تاریخی و  گردشگری استان کرمان ایجاد شود

نمازخانه در تمامی اماکن تاریخی و  گردشگری استان کرمان ایجاد شود